Obserwatorzy

czwartek, 22 marca 2012

My fascination - London


Hi ! ^^
Słowem wstępu . Londyn , czyli miasto , które na mnie czeka. W ostatnich czasach fascynuję się wszystkim co związane z tym miastem i ogółem całą Wielką Brytanią . 

Od czego się zaczęło  ...
Początek pochłaniania wiedzy o Anglii był  jakieś 7 miesięcy temu , kiedy to zaczęłam słuchać muzyki lat '70, '80 ,'90 . Queen, The Beatles, The Rolling Stones , David Bowie , Phil Collins. Wstukałam w google właśnie te frazy i okazuje się, że ich stolicą jest Wielka Brytania. Wtedy taki przebłysk i hmmm. Może coś się dowiemy o tym kraju ? Czytałam i zagłębiałam się w treści różnych stron . Przerobiłam kilka artykułów i gdyby ktoś wziął mnie teraz na wypytki - odpowiedziałabym na podstawowe pytania i zagadnęła kilka ciekawostek .
Wracając do Londynu . Co chciałabym zobaczyć ?
Pałac Buckingham , The Houses of Parlament , Big Ben , Tower of London , London Eye ,Madami Tussauds , Trafalgar Square , 10 Downing Street , St Paul's Cathedral Science Museum,Stonehenge i wiele innych .
Mogłabym tak opowiadać i opowiadać i opowiadać , ale nie chcę przynudzać . Tutaj mam kilka zdjęć z internetu . Mam nadzieję , że spodoba Wam się i Wielka  Brytania i Londyn . :)

Pozdrawiam ! : b
SZCZĘŚLIWA13

4 komentarze:

  1. Ciekawy blog ;) U mnie notka o Oxfordzie i kilka zdjęć, jeśli chcesz zapraszam ;) akuku16.blogspot.com
    Mam siostrę, która mieszka w Londynie. Zaczęła się interesować Anglią jak była niewiele starsza od Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś też tam zamieszkam .Przynajmniej chciałabym . :D ;) Pozdrawiam i z chęcią wejdę . :)

      Usuń
  2. Ja też jestem zafascynowana Londynem. Nie tylko przez ich modę uliczną ale przede wszystkim dlatego, że 'to jest miasto' Harry'ego Pottera, którego uwielbiam od kilku lat:)

    OdpowiedzUsuń